Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 9/8/10 (Isnin) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk | Ulangkaji Sejarah Malaysia |
Objektif | Menganalisis tajuk-tajuk penting Sejarah Malaysia / 6 Rendah, Tema 1 dan 2 |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan contoh jawapan lengkap soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Pemulihan |
Tarikh | 9/8/10 (Isnin) |
Kelas | 5K8 |
Tajuk | Sejarah :Gerakan Reformation di Eropah |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menjelaskan |
Nilai/Unsur patriotisme | kerjasama |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan ciri-ciri berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 9/8/10 (Isnin) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Ulangkaji Sejarah Malaysia |
Objektif | Menganalisis tajuk-tajuk penting Sejarah Malaysia / 6 Rendah, Tema 1 dan 2 |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan contoh jawapan lengkap soalan berkenaan. |
Tarikh | 9/8/10 (Isnin) |
Kelas | 6RK3 |
Catatan | Tiada P&P bagi semua pelajar tingkatan 6 Rendah mulai jam 10.40 pg - 12.40 tgh kerana mereka terlibat dengan ceramah anjuran Unit Bimbingan dan Kaunseling di Dewan Sri Sadong. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 10/8/10 (Selasa) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Parti Komunis Malaya (PKM) dan Darurat |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti | Kuliah dan sumbang saran. |
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerjasama |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | P&P berjalan lancar dan mendapat kerjasama yang baik daripada pelajar lain. Mereka aktif bertanyakan soalan dan memberi pendapat. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 11/8/10 (Rabu) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk | Ulangkaji Sejarah Malaysia |
Objektif | Menganalisis tajuk-tajuk penting Sejarah Malaysia / 6 Rendah, Tema 1 dan 2 |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan contoh jawapan lengkap soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 11/8/10 (Rabu) |
Kelas | 6RK3 |
Tajuk | Parti Komunis Malaya (PKM) dan Darurat |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti | Kuliah dan sumbang saran. |
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerjasama |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | P&P berjalan lancar dan mendapat kerjasama yang baik daripada pelajar lain. Mereka aktif bertanyakan soalan dan memberi pendapat. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 11/8/10 (Rabu) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Ulangkaji Sejarah Malaysia |
Objektif | Menganalisis tajuk-tajuk penting Sejarah Malaysia / 6 Rendah, Tema 1 dan 2 |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan contoh jawapan lengkap soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 12/8/10 (Khamis) |
Kelas | 6RK1 dan 6RK3 |
Tajuk | Parti Komunis Malaya (PKM) dan Darurat |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti | Kuliah dan sumbang saran. |
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerjasama |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | P&P berjalan lancar. Pelajar dapat menyatakan maksud bagi setiap konsep berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 13/8/10 (Jumaat) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Ulangkaji Sejarah Malaysia |
Objektif | Menganalisis tajuk-tajuk penting Sejarah Malaysia / 6 Rendah, Tema 1 dan 2 |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan contoh jawapan lengkap soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 13/8/10 (Jumaat) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Parti Komunis Malaya (PKM) dan Darurat |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti | Kuliah dan sumbang saran. |
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerjasama |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | P&P berjalan lancar. Pelajar dapat menyatakan maksud bagi setiap konsep berkenaan. |
No comments:
Post a Comment