Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 19/9/11 (Isnin) |
Kelas | 6AK1 dan 6AK3 |
Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 19/9/11 (Isnin) |
Kelas | 6RK4/5 |
Tajuk | Sistem pemerintahan Malaysia (Kuasa pemerintahan) |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan konsep berkenaan kerana konsep yang sama turut dipelajari dalam subjek Pengajian Am. Pembentangan berjalan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 20/9/11 (Selasa) |
Kelas | 6AK1 |
Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan: Pengajian Am 2 |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 21/9/11 (Rabu) |
Kelas | 6RK4/5 |
Tajuk | Perkembangan ekonomi dan sosial
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | kemajuan ekonomi menjamin kemakmuran negara. |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan matlamat dan strategi pembangunan ekonomi berkenaan serta menyenaraikan agensi yang terlibat dan peranannya . |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 21/9/11 (Rabu) |
Kelas | 6AK3 |
Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 21/9/11 (Rabu) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Sistem pemerintahan Malaysia (Kuasa pemerintahan) |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan konsep berkenaan kerana konsep yang sama turut dipelajari dalam subjek Pengajian Am. Pembentangan berjalan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 22/9/11 (Khamis) |
Kelas | 6AK3 |
Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan: Sejarah 2 |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 22/9/11 (Khamis) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Perkembangan ekonomi dan sosial
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | kemajuan ekonomi menjamin kemakmuran negara. |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan matlamat dan strategi pembangunan ekonomi berkenaan serta menyenaraikan agensi yang terlibat dan peranannya . |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 23/9/11 (Jumaat) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Perkembangan ekonomi dan sosial
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menghubungkait |
Nilai/Unsur patriotisme | kemajuan ekonomi menjamin kemakmuran negara. |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan matlamat dan strategi pembangunan ekonomi berkenaan serta menyenaraikan agensi yang terlibat dan peranannya . |
Mata pelajaran | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Tarikh | 23/9/11 (Jumaat) |
Kelas | 4K2 |
Tajuk | Tema 5 : MALAYSIA NEGARA BERDAULAT
|
Objektif/Hasil Pembelajaran | Pengetahuan sivik
|
Kemahiran sivik
| |
Nilai sivik
| |
Kaedah/Aktiviti |
-Menyatakan 3 hak asasi sebagai warganegara. -Menjelaskan 2 hak istemewa orang Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak serta kepentingannya. |
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar aktif memberikan pelbagai pendapat. |
No comments:
Post a Comment