Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 19/4/10(Isnin) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | perpaduan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan maksud setiap konsep dan menyatakan sebab-sebab berlakunya pembahagian dalam gerakan nasionalisme. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 19/4/10(Isnin) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Perkembangan Kesatuan Tahap Sekular di Indonesia |
Objektif | Menganalisis latar belakang dan perkembangan kesatuan tahap ini terutamanya Parti Nasional Indonesia (PNI). |
Kaedah/Aktiviti | Membuat perbandingan dengan parti-parti tahap sosio-budaya dan revolusioner. |
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | perpaduan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan maksud setiap konsep. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 21/4/10(Rabu) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | perpaduan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan maksud setiap konsep dan menyatakan sebab-sebab berlakunya pembahagian dalam gerakan nasionalisme. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 21/4/10(Rabu) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | bersemangat setia negara. |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Objektif P&P tercapai. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 23/4/10(Jumaat) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme | bersemangat setia negara. |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Objektif P&P tercapai. |
Catatan:
Tiada P&P bagi hari Selasa dan Khamis kerana pelajar 6 Rendah belum mendaftar.
Guru hanya masuk ke kelas-kelas yang terdapat dalam jadual sit-in.
Aslkm Puan,
ReplyDeleteTerima kasih kerana menghantar RPH puan. Ianya lengkap dan memenuhi syarat2. Semoga sihat selalu.
Wslm