| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 19/4/10(Isnin) |
| Kelas | 6AK4/5 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme | perpaduan |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | |
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan maksud setiap konsep dan menyatakan sebab-sebab berlakunya pembahagian dalam gerakan nasionalisme. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 19/4/10(Isnin) |
| Kelas | 6AK1 |
| Tajuk | Perkembangan Kesatuan Tahap Sekular di Indonesia |
| Objektif | Menganalisis latar belakang dan perkembangan kesatuan tahap ini terutamanya Parti Nasional Indonesia (PNI). |
| Kaedah/Aktiviti | Membuat perbandingan dengan parti-parti tahap sosio-budaya dan revolusioner. |
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme | perpaduan |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | |
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan maksud setiap konsep. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 21/4/10(Rabu) |
| Kelas | 6AK1 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme | perpaduan |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan maksud setiap konsep dan menyatakan sebab-sebab berlakunya pembahagian dalam gerakan nasionalisme. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 21/4/10(Rabu) |
| Kelas | 6AK4/5 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme | bersemangat setia negara. |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | |
| Refleksi | Objektif P&P tercapai. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 23/4/10(Jumaat) |
| Kelas | 6AK1 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme | bersemangat setia negara. |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | |
| Refleksi | Objektif P&P tercapai. |
Catatan:
Tiada P&P bagi hari Selasa dan Khamis kerana pelajar 6 Rendah belum mendaftar.
Guru hanya masuk ke kelas-kelas yang terdapat dalam jadual sit-in.
Aslkm Puan,
ReplyDeleteTerima kasih kerana menghantar RPH puan. Ianya lengkap dan memenuhi syarat2. Semoga sihat selalu.
Wslm